THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Rabu, 16 September 2009

Gembira plus Berduka!

Gila bahagia aku bila dah habes exam! Tadi paper last iaitu Biology 3. Paper Bio sgt best sebab aku dah hafal sumua experiment yang terlibat dalam paper tuu . Sebenarnya aku dan kawan2 hanya saje2 buat target. Tak sangka boleh keluar pula sebiji dalam exam tadi. Dua2 experiment yang aku target tu pula benar2 kelur. So, jawab sambil senyum saje lah. Kawan2 lain pun sama .

Lihat ni aku rasa macam nak lompat2 je macam budak kat atas tu. Tapi.. Sedih pula sebab hari dapat paper physics1.. Dapat 37 over 50 je? Arghh tension sebab markah jatuh.. Hmm tah mana silapnya aku.. Agak susah lah nak dapat A1 macam ni sebab kertas2 n kertas3 tah pape jek aku jawab. Soalan spot boleh tak keluar. Boleh mengalami hypertension macam ni. Huhu..

Hmm dah nak raya pun.. di kesempatan ni aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri untuk semua umat islam yang akan merayakannya. Jemput2 lah datang ke rumah. Bawa kuih sendiri, air sendiri.. Kalau nak duit raya, bawalah sendiri juga. Haha..

Baju raya. Upss last year punya. hehe

0 ulasan: